Escoles que eduquen en la diversitat com a eina formadora interdisciplinar de futurs mestres: la formació de mestres i l'aprenentatge servei en una escola d’educació especial
Data de publicació
2021ISSN
2385-6203
Resum
L’experiència d’ApS presentadarealitza un servei a una escola d’educació especial promovent la responsabilitat pedagògica en estudiants dels graus d’educació infantil i primària de diverses assignatures i cursos de la Universitat Internacional de Catalunya. Tant l’acció com la reflexió de l’experiència es fa conjunta però els aprenentatges es promouen des de diferents assignatures. Els estudiants, l’escola, i les assignatures implicades van sortir beneficiats tan personal com professionalment.
An experience of Service-Learning, featured to develop a service to a special education school that promotes the pedagogical responsibility in students of Preschool Education and Primary Education that follow different courses and subjects is presented. Both the action and reflection on the experience take place jointly, but the learnings are promoted through the different subjects. The students, the school and the subjects were benefited, both personally and professionally.
Tipus de document
Article
Versió del document
Versió publicada
Llengua
Anglès
Matèries (CDU)
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure
Paraules clau
Diversitat
Aprenentatge servei
Reflexió
Formació de mestres
Interdisciplinarietat
Diversidad
Aprendizaje servicio
Reflexión
Formación de maestros
Interdisciplinariedad
Diversity
Service-Learning
Reflection
Teacher training
Interdisciplinarity
Pàgines
12
Publicat per
CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació
Col·lecció
5;
Publicat a
Revista del CIDUI
Citació
Fuentes Loss, Mariana; Graell Martín, Mariona; Albareda Tiana, Sílvia. Escoles que eduquen en la diversitat com a eina formadora interdisciplinar de futurs mestres: la formació de mestres i l'aprenentatge servei en una escola d’educació especial. Revista del CIDUI, 2021, 5. Disponible en: <https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/377694>. Fecha de acceso: 23 nov. 2021.
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- Educació [107]
Drets
Aquest article està subjecte a una llicència Creative Commons (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/