Escoles que eduquen en la diversitat com a eina formadora interdisciplinar de futurs mestres: la formació de mestres i l'aprenentatge servei en una escola d’educació especial
Publication date
2021ISSN
2385-6203
Abstract
L’experiència d’ApS presentadarealitza un servei a una escola d’educació especial promovent la responsabilitat pedagògica en estudiants dels graus d’educació infantil i primària de diverses assignatures i cursos de la Universitat Internacional de Catalunya. Tant l’acció com la reflexió de l’experiència es fa conjunta però els aprenentatges es promouen des de diferents assignatures. Els estudiants, l’escola, i les assignatures implicades van sortir beneficiats tan personal com professionalment.
An experience of Service-Learning, featured to develop a service to a special education school that promotes the pedagogical responsibility in students of Preschool Education and Primary Education that follow different courses and subjects is presented. Both the action and reflection on the experience take place jointly, but the learnings are promoted through the different subjects. The students, the school and the subjects were benefited, both personally and professionally.
Document Type
Article
Document version
Published version
Language
English
Subject (CDU)
37 - Education
Keywords
Diversitat
Aprenentatge servei
Reflexió
Formació de mestres
Interdisciplinarietat
Diversidad
Aprendizaje servicio
Reflexión
Formación de maestros
Interdisciplinariedad
Diversity
Service-Learning
Reflection
Teacher training
Interdisciplinarity
Pages
12
Publisher
CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació
Collection
5;
Is part of
Revista del CIDUI
Citation
Fuentes Loss, Mariana; Graell Martín, Mariona; Albareda Tiana, Sílvia. Escoles que eduquen en la diversitat com a eina formadora interdisciplinar de futurs mestres: la formació de mestres i l'aprenentatge servei en una escola d’educació especial. Revista del CIDUI, 2021, 5. Disponible en: <https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/377694>. Fecha de acceso: 23 nov. 2021.
This item appears in the following Collection(s)
- Educació [109]
Rights
Aquest article està subjecte a una llicència Creative Commons (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/)
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/