Escoles que eduquen en la diversitat com a eina formadora interdisciplinar de futurs mestres: la formació de mestres i l'aprenentatge servei en una escola d’educació especial
Fecha de publicación
2021ISSN
2385-6203
Resumen
L’experiència d’ApS presentadarealitza un servei a una escola d’educació especial promovent la responsabilitat pedagògica en estudiants dels graus d’educació infantil i primària de diverses assignatures i cursos de la Universitat Internacional de Catalunya. Tant l’acció com la reflexió de l’experiència es fa conjunta però els aprenentatges es promouen des de diferents assignatures. Els estudiants, l’escola, i les assignatures implicades van sortir beneficiats tan personal com professionalment.
An experience of Service-Learning, featured to develop a service to a special education school that promotes the pedagogical responsibility in students of Preschool Education and Primary Education that follow different courses and subjects is presented. Both the action and reflection on the experience take place jointly, but the learnings are promoted through the different subjects. The students, the school and the subjects were benefited, both personally and professionally.
Tipo de documento
Artículo
Versión del documento
Versión publicada
Lengua
English
Materias (CDU)
37 - Educación. Enseñanza. Formación. Tiempo libre
Palabras clave
Diversitat
Aprenentatge servei
Reflexió
Formació de mestres
Interdisciplinarietat
Diversidad
Aprendizaje servicio
Reflexión
Formación de maestros
Interdisciplinariedad
Diversity
Service-Learning
Reflection
Teacher training
Interdisciplinarity
Páginas
12
Publicado por
CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació
Colección
5;
Publicado en
Revista del CIDUI
Citación
Fuentes Loss, Mariana; Graell Martín, Mariona; Albareda Tiana, Sílvia. Escoles que eduquen en la diversitat com a eina formadora interdisciplinar de futurs mestres: la formació de mestres i l'aprenentatge servei en una escola d’educació especial. Revista del CIDUI, 2021, 5. Disponible en: <https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/377694>. Fecha de acceso: 23 nov. 2021.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- Educació [109]
Derechos
Aquest article està subjecte a una llicència Creative Commons (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/