Mostra el registre parcial de l'element
Millorar la pronúncia del català en graus de mestre i de comunicació: una acció d’innovació docent mitjançant el web guies de pronunciació del català
dc.contributor.author | Carrera-Sabaté, Josefina | |
dc.contributor.author | Valls, Esteve | |
dc.contributor.author | Royo-Casals, Laia | |
dc.contributor.author | Lloret, Maria-Rosa | |
dc.date.accessioned | 2021-07-12T16:29:44Z | |
dc.date.available | 2021-07-12T16:29:44Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Carrera i Sabaté, Josefina; Valls i Alecha, Esteve; Royo Casals, Laia [et al.]. Millorar la pronúncia del català en graus de mestre i de comunicació: una acció d’innovació docent mitjançant el web guies de pronunciació del català. Revista del CIDUI, 2016, 3, p. 1-19. Disponible en: <https://www.cidui.org/revistacidui/index.php/cidui/article/view/963>. Fecha de acceso: 12 jul. 2021. | ca |
dc.identifier.issn | 2385-6203 | ca |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12328/2683 | |
dc.description.abstract | Aquest treball presenta una acció d’innovació docent programada per millorar la pronúncia del català en futurs mestres i futurs comunicadors, professions claus en la transmissió de la llengua a futures generacions. Els estudiants per qui s’ha programat l’acció d’innovació docent tenen l'espanyol com a L1, i, a causa d’això, s’hi observen uns problemes de pronúncia del català que els dificulten poder-se expressar amb fluïdesa en els exercicis de llengua oral; a més, molts cops, aquest aspecte els provoca que l'expressió oral no arribi als mínims necessaris. Per aquest motiu, l’acció d’innovació desenvolupada tenia l’objectiu de proporcionar eines d'aprenentatge autònom als estudiants per tal que ells mateixos, amb la supervisió del professorat, gestionessin les pròpies mancances en aspectes de pronúncia del català i arribessin a millorar-la i a poder-se expressar oralment amb més fluïdesa i desimboltura. | ca |
dc.format.extent | 9 | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació | ca |
dc.relation.ispartof | Revista del CIDUI | ca |
dc.relation.ispartofseries | 3; | |
dc.rights | Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació autoriza la publicación de este artículo en el Archivo Digital de la Universitat Internacional de Cataluña. | ca |
dc.subject.other | Pronunciació | ca |
dc.subject.other | Català | ca |
dc.subject.other | Autoaprenentatge | ca |
dc.subject.other | Tecnologia de la informació | ca |
dc.subject.other | Innovacions educatives | ca |
dc.subject.other | Pronunciación | es |
dc.subject.other | Catalán | es |
dc.subject.other | Autoaprendizaje | es |
dc.subject.other | Tecnología de la información | es |
dc.subject.other | Innovaciones educativas | es |
dc.subject.other | Pronunciation | en |
dc.subject.other | Catalan language | en |
dc.subject.other | Self-culture | en |
dc.subject.other | Information technology | en |
dc.subject.other | Educational innovations | en |
dc.title | Millorar la pronúncia del català en graus de mestre i de comunicació: una acció d’innovació docent mitjançant el web guies de pronunciació del català | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | ca |
dc.description.version | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.udc | 37 | ca |
dc.subject.udc | 8 | ca |
Fitxers en aquest element
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
-
Educació [109]