Millorar la pronúncia del català en graus de mestre i de comunicació: una acció d’innovació docent mitjançant el web guies de pronunciació del català
Author
Carrera-Sabaté, Josefina
Valls, Esteve
Royo-Casals, Laia
Lloret, Maria-Rosa
Publication date
2016ISSN
2385-6203
Abstract
Aquest treball presenta una acció d’innovació docent programada per millorar la pronúncia del català en futurs mestres i futurs comunicadors, professions claus en la transmissió de la llengua a futures generacions. Els estudiants per qui s’ha programat l’acció d’innovació docent tenen l'espanyol com a L1, i, a causa d’això, s’hi observen uns problemes de pronúncia del català que els dificulten poder-se expressar amb fluïdesa en els exercicis de llengua oral; a més, molts cops, aquest aspecte els provoca que l'expressió oral no arribi als mínims necessaris. Per aquest motiu, l’acció d’innovació desenvolupada tenia l’objectiu de proporcionar eines d'aprenentatge autònom als estudiants per tal que ells mateixos, amb la supervisió del professorat, gestionessin les pròpies mancances en aspectes de pronúncia del català i arribessin a millorar-la i a poder-se expressar oralment amb més fluïdesa i desimboltura.
Document Type
Article
Document version
Published version
Language
Catalan
Subject (CDU)
37 - Education
8 - language. Linguistics. Literature
Keywords
Pronunciació
Català
Autoaprenentatge
Tecnologia de la informació
Innovacions educatives
Pronunciación
Catalán
Autoaprendizaje
Tecnología de la información
Innovaciones educativas
Pronunciation
Catalan language
Self-culture
Information technology
Educational innovations
Pages
9
Publisher
Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació
Collection
3;
Is part of
Revista del CIDUI
Citation
Carrera i Sabaté, Josefina; Valls i Alecha, Esteve; Royo Casals, Laia [et al.]. Millorar la pronúncia del català en graus de mestre i de comunicació: una acció d’innovació docent mitjançant el web guies de pronunciació del català. Revista del CIDUI, 2016, 3, p. 1-19. Disponible en: <https://www.cidui.org/revistacidui/index.php/cidui/article/view/963>. Fecha de acceso: 12 jul. 2021.
This item appears in the following Collection(s)
- Educació [107]
Rights
Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació autoriza la publicación de este artículo en el Archivo Digital de la Universitat Internacional de Cataluña.