Search
Now showing items 1-5 of 5
Joves, feminisme i autorepresentació a Instagram: reptes i recomanacions
(Consell de l'Audiovisual de Catalunya, 2022)
Aquest article investiga, des de la perspectiva de gènere, la creació de contingut a Instagram per part de dones joves amb l’objectiu de contraposar la manera com entenen i viuen el feminisme i com ...
El concepto de antihéroe o antiheroína en las narrativas audiovisuales transmedia
(Facultad de Comunicaciones UC, 2022)
Este artículo estudia el concepto de antihéroe o de antiheroína, con énfasis en los personajes catalogados como tal en la cultura pop transmedia y su contraposición a los héroes y superhéroes clásicos ...
An experimental research on emotional stimuli of consumers: the case of H&M flagship store on the millennial customer experience in Barcelona
(OmniaScience, 2022)
Purpose: The main objective of this exploratory research study was to demonstrate the extent to which customers' approach-avoidance responses to fast fashion flagship stores can be predicted from their ...
El origen del diario Las Noticias: fundación y primeros años
(Universidad Complutense de Madrid, 2022)
Si bien en los últimos años se han multiplicado las investigaciones sobre la historia del periodismo en España, los estudios específicos sobre el nacimiento de las principales cabeceras son todavía ...
Audio identity in branding and brand communication strategy: a systematic review of the literature on audio branding
(2022)
Brand creation and management has undergone a substantial change in recent years as a result of new communication strategies, adaptation to the digital transmedia paradigm, and interaction with consumers. ...