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Nuevas propuestas al consumidor 

Regadera, Elisa (Fundación Telefónica, 2020-09)
Tras meses de crisis sanitaria y económica, el consumidor se formula nuevas preguntas sobre su relación con la moda. Y esta industria, como la mayoría de los sectores productivos, trata de renovar las ...
 

Análisis del impacto de la Campaña DETOX (Greenpeace) en la comunicación web de marcas de moda 

Regadera, Elisa; González Romo, Zahaira Fabiola (Editorial Espacios, 2020)
El objetivo de esta investigación es analizar cómo las marcas de moda que asumieron en 2011 compromiso “DETOX My fashion” (Greenpeace) están avanzando en su comunicación de los resultados de gestión de ...
 

Imagining peace(s) in Colombia. Between negotiations, policies, and resisting narratives 

Rodríguez Iglesias, Ana Isabel (Universidad de Sevilla, 2020)
This paper maps and systematizes the different discourses around peace in the public sphere in Colombia during the context of the latest peace negotiations between the government and the guerrilla group ...
 

La experiencia Nespresso, el marketing sensorial aplicado al sector del café 

González Romo, Zahaira Fabiola; Pallarés Segura, Chantal (Universidad Miguel Hernandez, 2020)
Las últimas tendencias en marketing encaminan las marcas al mundo de las experiencias como punto de encuentro, donde el usuario conecta directamente con la firma y se crea un vínculo emocional y ...
 

A stronghold of climate change denialism in Germany: case study of the output and press representation of the Think Tank EIKE 

Moreno Cabezudo, Jose Antonio; Kinn, Mira; Narberhaus, Marta (University of Southern California, Annenberg School for Communication & Journalism, 2021)
Climate change denialist think tanks have played a major role in climate obstructionism in the United States, and we are beginning to learn that there are also certain European think tanks acting in ...
 

Understanding peace, conflict and security through alternative narratives 

Mateos, Oscar; Rodríguez, Ana Isabel (Universitat Ramon Llull, 2021)
We do not need alternatives so much as we need an alternative thinking of alternatives” (Santos, 2014: 70). In recent years, critical peace and security studies have called into question the conflict ...
 

Estrategias de comunicación de las marcas de moda de lujo: ¿es lo sostenible un lujo? 

González Romo, Zahaira Fabiola; Montilla Morado, Alejandra; Regadera, Elisa (Universidad San Martín de Porres, 2020)
El uso y consumo de productos ecológicos y sostenibles con el medio ambiente implican un alto coste por la complejidad de su cadena de producción y, la moda de lujo es una industria que cada vez se ve ...
 

El reto de regular un perfil no profesionalizado: microinstagramers de moda 

Agulleiro Prats, Ángela; Miquel Segarra, Susana; Garcia Medina, Irene; González Romo, Zahaira Fabiola (Universidad de Salamanca, 2020)
En la actualidad, la falta de regulación específica y la ambigüedad en la legislación española propician que muchos instagramers no se sientan obligados a dar a conocer que el contenido que publican es ...
 

Pharmaceutical influencers on Instagram and their communication during the Covid-19 pandemic crisis 

González Romo, Zahaira Fabiola; Iriarte Aguirre, Sofia; Garcia Medina, Irene (SISSA Medialab, 2020)
Today, thanks to the consolidation of Internet, users have access to many sources of information on health issues. On social networks, there are profiles of health professionals who share content that ...
 

Virality as a paradigm of digital communication. Review of the concept and update of the theoretical framework 

Arjona Martín, José Borja; Méndiz Noguero, Alfonso; Victoria Mas, Juan Salvador (Profesional De La Información, 2020)
Viral communication has experienced noticeable changes since its first definition by Rushkoff in 1994. Some changes have been of such a nature that they have rendered the notions employed at the end of ...
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AuthorGonzález Romo, Zahaira Fabiola (7)Méndiz Noguero, Alfonso (3)Garcia Medina, Irene (2)Iriarte Aguirre, Sofia (2)Narberhaus, Marta (2)Regadera, Elisa (2)Agulleiro Prats, Ángela (1)Arjona Martín, José Borja (1)Caballero Mejía, Natalia (1)Fernández Álvarez, Juan Manuel (1)... Show moreSubject316 - Sociologia. Comunicació (15)COVID-19 (3)Fashion (3)Moda (3)Redes sociales (3)Xarxes socials (3)9 - Geografia i història (2)Colombia (2)Colòmbia (2)Communication (2)... Show moreIssue Date2021 (6)2020 (13)


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