Procés reflexiu de 3 experiències d'aprenentatge servei de la Fundació Catalana de l'Esplai per l'equip educatiu. Aplicació de la rúbrica d'avaluació
Autor/a
Quirós, Carolina
Fuertes Camacho, M. Teresa
Ramón, Anna
Escardíbul, Susagna
Mena Flores, Cecilia
Pica, Silvia
Fecha de publicación
2018ISSN
2385-6203
Resumen
Aquesta comunicació presenta el procés reflexiu que han seguit l'equip d'educadors de tres esplais que han desenvolupat tres ApS durant els últims tres anys al Baix Llobregat; a Pubilla Casas-Can Vidalet amb el projecte Curtmetratge, a Tricicle amb Somriu i a Espurnes amb Patis Vius. L'estudi analítico-comprensiu permet mostrar l'aplicació i anàlisi de rúbrica d'avaluació d'ApS com a procés reflexiu, tot seguit pels equips així com la valoració que se'n genera.
This paper introduces the reflective process that has been done by the educator team of the 3 Esplais which have developed three SL projects for the last three years in Baix Llobregat; in Pubilla Casas-Can Vidalet with the project Curtmetratge, in Tricicle with Somriu and in Espurnes with Patis Vius. The comprehensive analytical study allows to show the practise and the analysis of the SL evaluation rubric as a reflexive process, all followed for the team and the evaluation that it creative.
Tipo de documento
Artículo
Versión del documento
Versión aceptada
Lengua
Català
Materias (CDU)
37 - Educación. Enseñanza. Formación. Tiempo libre
Palabras clave
Aprendizaje
Aprenentatge
Learning
Avaluació
Evaluation
Evaluación
Educació no-formal
Non-formal education
Educación no formal
Páginas
11
Publicado por
Associació Catalana d'Universitats Públiques
Colección
4; SO4
Publicado en
Revista CIDUI. Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació
Citación
Graell Martí, Mariona; Fuentes Loss, Mariana; Quirós, Carolina; Fuertes Camacho, M. Teresa; Ramón, Anna; Escardíbul, Susagna; Mena Flores, Cecilia; Pica Nos, Silvia. «Procés reflexiu de 3 experiències d'aprenentatge servei de la Fundació Catalana de l'Esplai per l'equip educatiu. Aplicació de la rúbrica d'avaluació». Revista CIDUI. Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, vol. 4, SO4. Disponible en: <https://www.raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/348977>. Fecha de acceso: 10 jul. 2019.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- Educació [109]
Derechos
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/