Procés reflexiu de 3 experiències d'aprenentatge servei de la Fundació Catalana de l'Esplai per l'equip educatiu. Aplicació de la rúbrica d'avaluació
Visualitza/Obre
Autor/a
Quirós, Carolina
Fuertes Camacho, M. Teresa
Ramón, Anna
Escardíbul, Susagna
Mena Flores, Cecilia
Pica, Silvia
Data de publicació
2018ISSN
2385-6203
Resum
Aquesta comunicació presenta el procés reflexiu que han seguit l'equip d'educadors de tres esplais que han desenvolupat tres ApS durant els últims tres anys al Baix Llobregat; a Pubilla Casas-Can Vidalet amb el projecte Curtmetratge, a Tricicle amb Somriu i a Espurnes amb Patis Vius. L'estudi analítico-comprensiu permet mostrar l'aplicació i anàlisi de rúbrica d'avaluació d'ApS com a procés reflexiu, tot seguit pels equips així com la valoració que se'n genera.
This paper introduces the reflective process that has been done by the educator team of the 3 Esplais which have developed three SL projects for the last three years in Baix Llobregat; in Pubilla Casas-Can Vidalet with the project Curtmetratge, in Tricicle with Somriu and in Espurnes with Patis Vius. The comprehensive analytical study allows to show the practise and the analysis of the SL evaluation rubric as a reflexive process, all followed for the team and the evaluation that it creative.
Tipus de document
Article
Versió del document
Versió acceptada
Llengua
Català
Matèries (CDU)
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure
Paraules clau
Aprendizaje
Aprenentatge
Learning
Avaluació
Evaluation
Evaluación
Educació no-formal
Non-formal education
Educación no formal
Pàgines
11
Publicat per
Associació Catalana d'Universitats Públiques
Col·lecció
4; SO4
Publicat a
Revista CIDUI. Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació
Citació
Graell Martí, Mariona; Fuentes Loss, Mariana; Quirós, Carolina; Fuertes Camacho, M. Teresa; Ramón, Anna; Escardíbul, Susagna; Mena Flores, Cecilia; Pica Nos, Silvia. «Procés reflexiu de 3 experiències d'aprenentatge servei de la Fundació Catalana de l'Esplai per l'equip educatiu. Aplicació de la rúbrica d'avaluació». Revista CIDUI. Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, vol. 4, SO4. Disponible en: <https://www.raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/348977>. Fecha de acceso: 10 jul. 2019.
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- Educació [109]
Drets
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/