dc.contributor.author | Graell, Mariona | |
dc.contributor.author | Fuentes, Mariana | |
dc.contributor.author | Quirós, Carolina | |
dc.contributor.author | Fuertes Camacho, M. Teresa | |
dc.contributor.author | Ramón, Anna | |
dc.contributor.author | Escardíbul, Susagna | |
dc.contributor.author | Mena Flores, Cecilia | |
dc.contributor.author | Pica, Silvia | |
dc.date.accessioned | 2019-07-10T12:11:16Z | |
dc.date.available | 2019-07-10T12:11:16Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Graell Martí, Mariona; Fuentes Loss, Mariana; Quirós, Carolina; Fuertes Camacho, M. Teresa; Ramón, Anna; Escardíbul, Susagna; Mena Flores, Cecilia; Pica Nos, Silvia. «Procés reflexiu de 3 experiències d'aprenentatge servei de la Fundació Catalana de l'Esplai per l'equip educatiu. Aplicació de la rúbrica d'avaluació». Revista CIDUI. Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, vol. 4, SO4. Disponible en: <https://www.raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/348977>. Fecha de acceso: 10 jul. 2019. | ca |
dc.identifier.issn | 2385-6203 | ca |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12328/1159 | |
dc.description.abstract | Aquesta comunicació presenta el procés reflexiu que han seguit l'equip d'educadors de tres esplais que han desenvolupat tres ApS durant els últims tres anys al Baix Llobregat; a Pubilla Casas-Can Vidalet amb el projecte Curtmetratge, a Tricicle amb Somriu i a Espurnes amb Patis Vius. L'estudi analítico-comprensiu permet mostrar l'aplicació i anàlisi de rúbrica d'avaluació d'ApS com a procés reflexiu, tot seguit pels equips així com la valoració que se'n genera. | ca |
dc.description.abstract | This paper introduces the reflective process that has been done by the educator team of the 3 Esplais which have developed three SL projects for the last three years in Baix Llobregat; in Pubilla Casas-Can Vidalet with the project Curtmetratge, in Tricicle with Somriu and in Espurnes with Patis Vius. The comprehensive analytical study allows to show the practise and the analysis of the SL evaluation rubric as a reflexive process, all followed for the team and the evaluation that it creative. | ca |
dc.format.extent | 11 | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Associació Catalana d'Universitats Públiques | ca |
dc.relation.ispartof | Revista CIDUI. Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació | ca |
dc.relation.ispartofseries | 4;SO4 | |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject.other | Aprendizaje | ca |
dc.subject.other | Aprenentatge | ca |
dc.subject.other | Learning | ca |
dc.subject.other | Avaluació | ca |
dc.subject.other | Evaluation | ca |
dc.subject.other | Evaluación | ca |
dc.subject.other | Educació no-formal | ca |
dc.subject.other | Non-formal education | ca |
dc.subject.other | Educación no formal | ca |
dc.title | Procés reflexiu de 3 experiències d'aprenentatge servei de la Fundació Catalana de l'Esplai per l'equip educatiu. Aplicació de la rúbrica d'avaluació | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | ca |
dc.description.version | info:eu-repo/semantics/acceptedVersion | ca |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.udc | 37 | ca |