dc.contributor.author | COMAS, MIQUEL ÀNGEL | |
dc.date.accessioned | 2019-04-23T10:49:35Z | |
dc.date.available | 2019-04-23T10:49:35Z | |
dc.date.issued | 2011-05-31 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12328/930 | |
dc.description | La creació de sistemes educatius competencials, que responen a polítiques estratègiques i a la necessitat de crear un segell propi i comú amb una clara visió de futur de compromís i de qualitat, afavoreix la construcció, promoció i consolidació de centres educatius excel·lents i intel·ligents, on els conceptes de millora contínua, qualitat, diversitat i eficiència es troben institucionalitzats i afavoreixen un més alt grau de satisfacció a tota la comunitat educativa | |
dc.format | 3 p. | |
dc.language | cat | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ | |
dc.source | RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) | |
dc.subject | Escoles -- Administració i organització | |
dc.subject | Qualitat de l'educació | |
dc.subject | Centres educatius | |
dc.subject | L'escola intel·ligent | |
dc.title | Educació visible, eficient i d'èxit. L'escola intel·ligent | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.subject.udc | 371 | |