La educación diferenciada o single-sex: posibles interpretaciones y definiciones
Autor/a
Vierheller, Elisabeth
Camps Bansell, Jaume
Data de publicació
2022Altres títols
Single-sex schooling: possible interpretations and definitions
ISSN
2414-1364
Resum
El objetivo de este ensayo es compartir la interpretación de algunas corrientes en relación con la educación diferenciada por sexos y sus variadas definiciones; los matices permiten vislumbrar que no hay unanimidad sobre el tema y, por lo tanto, sigue abierta la posibilidad de seguir indagando en cuestiones de género y agrupación escolar.
Tipus de document
Article
Versió del document
Versió publicada
Llengua
Castellà
Matèries (CDU)
30 - Teories i metodologia en les ciències socials. Sociografia. Estudis de gènere
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure
Paraules clau
Educació
Gènere
Educació diferenciada
Coeducació
Estereotips de gènere
Educación
Género
Educación diferenciada
Coeducació
Estereotipos de género
Education
Genre
Differentiated education
Co-education
Gender stereotypes
Pàgines
16
Publicat per
Universidad Católica San Pablo
Col·lecció
7;1
Publicat a
Educationis Momentum
Citació
Vierheller, Elisabeth; Camps Bansell, Jaume [et al.]. La educación diferenciada o single-sex: posibles interpretaciones y definiciones. Educationis Momentum, 2022, 7(1), p. 125–141. Disponible en: <https://revistas.ucsp.edu.pe/index.php/emomentum/article/view/1457>. Fecha de acceso: 22 dic. 2022. DOI: 10.36901/em.v7i1.1457.
Enllaç al document relacionat
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- Educació [107]
Drets
Esta obra está bajo una licencia internacional Creative Commons Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0.
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/