Show simple item record

dc.contributor.authorEngel Sanz, Kathrin
dc.date.accessioned2022-02-08T08:48:43Z
dc.date.available2022-02-08T08:48:43Z
dc.date.issued2022-01-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12328/3117
dc.description.abstractL'economia col·laborativa permet rebre i proporcionar actius tangibles o intangibles mitjançant la interacció directa amb altres o amb la participació d'un intermediari. El rol dels proveïdors és clau en aquesta interacció, però està poc estudiat. Aquesta investigació se centra a entendre el rol dels proveïdors en l'economia col·laborativa, en concret en la seva percepció sobre la qualitat de les plataformes que utilitzen i com això afecta la seva fidelitat cap a l'empresa i la qualitat dels serveis que ofereixen. Per aquesta investigació, s'han fet dues anàlisis. En primer lloc, l'anàlisi qualitatiu amb entrevistes semiestructurades a proveïdors de diferents plataformes i a directius d'aquestes empreses. En segon lloc, s'ha fet una anàlisi quantitativa per validar els resultats obtinguts anteriorment. Els principals resultats d'aquest estudi demostren que hi ha quatre dimensions que determinen la fidelitat dels proveïdors cap a les plataformes d'economia col·laborativa. Aquestes són l'opinió general sobre l'economia col·laborativa, la satisfacció amb la plataforma i amb el rol com a proveïdor, i finalment el tipus d'estructura de l'organització i el sentit de pertinença. L'estudi contribueix a la literatura acadèmica analitzant el punt de vista dels proveïdors a les plataformes de l'economia col·laborativa. Els resultats també són d'interès per a les plataformes d'economia col·laborativa, ja que determinen com se senten els proveïdors dins de l'estructura empresarial i com això influencia la qualitat dels serveis que ofereixen i la seva fidelitat.ca
dc.format.extent160ca
dc.language.isoengca
dc.publisherUniversitat Internacional de Catalunyaca
dc.rightsAquest treball està subjecte a la llicència Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 4.0 Internacional (CC BY-NC-ND 4.0)ca
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
dc.subject.otherEconomia col·laborativaca
dc.subject.otherSatisfaccióca
dc.subject.otherQualitat de serveica
dc.subject.otherProveïdor entre igualsca
dc.subject.otherFidelitatca
dc.subject.otherEconomía colaborativaes
dc.subject.otherSatisfacciónes
dc.subject.otherCalidad de servicioes
dc.subject.otherProveedor entre igualeses
dc.subject.otherFidelidades
dc.subject.otherCollaborative economyen
dc.subject.otherSatisfactionen
dc.subject.otherQuality of serviceen
dc.subject.otherPeer-to-peer provideren
dc.subject.otherFidelityen
dc.titlePeer-providers in Sharing Economy: looking inside loyaltyca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.udc334ca


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest treball està subjecte a la llicència Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 4.0 Internacional (CC BY-NC-ND 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint