Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorMarimon, Frederic
dc.contributorMas-Machuca, Marta
dc.contributorUniversitat Internacional de Catalunya. Departament d'Economia i Organització d'Empreses
dc.contributor.authorRodríguez Domenech, Isabel
dc.date.accessioned2024-06-27T06:46:49Z
dc.date.available2024-06-27T06:46:49Z
dc.date.issued2024-06-19T15:58:29Z
dc.date.issued2024-06-19T15:58:29Z
dc.date.issued2024-02-02
dc.identifierhttp://hdl.handle.net/10803/691472
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10803/691472
dc.description.abstractEn el mundo empresarial de las PYMEs de servicio en España se presenta, con mucha frecuencia, para los propietarios de las mismas, una pregunta crítica: ante la imperiosa y acuciante necesidad de innovar para garantizar la supervivencia de sus empresas en el mercado, y teniendo en cuenta que estas PYMEs no tienen acceso a inversiones significativas en tecnología y solo disponen de recursos limitados para dedicar a la innovación organizacional ¿por cuál de los tres principales campos de innovación optarían para conseguir la máxima eficacia en resultados?: a) En actividades relacionadas con la interrelación entre los departamentos en la empresa (rompiendo los silos); b) En actividades dirigidas a mejorar la calidad de los procesos existentes; y c) En actividades que faciliten la incorporación de conocimiento externo a la empresa
dc.description.abstractAl món empresarial de les PIMEs de servei a Espanya es presenta, amb molta freqüència, per als propietaris de les mateixes, una pregunta crítica: davant la imperiosa i urgent necessitat d'innovar per garantir la supervivència de les seves empreses al mercat, i tenint en compte que aquestes PIMEs no tenen accés a inversions significatives en tecnologia i només disposen de recursos limitats per dedicar a la innovació organitzacional, per quin dels tres principals camps d'innovació optarien per aconseguir la màxima eficàcia en resultats?: a) En activitats relacionades amb la interrelació entre els departaments a l'empresa (trencant les sitges); b) En activitats adreçades a millorar la qualitat dels processos existents; i c) En activitats que facilitin la incorporació de coneixement extern a l'empresa
dc.format215 p.
dc.formatapplication/pdf
dc.languagespa
dc.publisherUniversitat Internacional de Catalunya
dc.rightsL'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.sourceTDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
dc.subjectPYMEs de servicios
dc.subjectInnovación organizacional
dc.subjectActividades de innovación
dc.subjectResultados de innovación
dc.subjectMetodología de caso de Gioia
dc.subjectEconomía
dc.subject334
dc.titleLa innovación organizacional y su impacto en la eficiencia de los procesos de innovación: Un estudio en Pymes de servicio en España.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesis
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Fitxers en aquest element

FitxersGrandàriaFormatVisualització

No hi ha fitxers associats a aquest element.

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix