Search
Now showing items 1-9 of 9
Sophrosyne y temperantia: presencia universal y aplicabilidad actual. Educación en el orden y la regulación: un programa articulado familia-escuela en la primera infancia
(Universitat Internacional de Catalunya, 2014-04-26)
Ante un escenario social marcado por un extendido relativismo y altos niveles de hedonismo y consumismo, con una tendencia generalizada a sobrevalorar situaciones que ofrecen básicamente distracción y ...
Estudio sobre las motivaciones en la elección de ser maestro
(Universitat Internacional de Catalunya, 2014-05-29)
L'objectiu d'aquesta investigació és aprofundir en les motivacions que impulsen els alumnes a triar estudis d'Educació, tenint en compte una teoria de la motivació que serveixi com a marc conceptual ...
La participación social curricular en la Responsabilidad Social Universitaria: El caso de la Facultad de Educación de la Universitat Internacional de Catalunya
(Universitat Internacional de Catalunya, 2014-10-29)
Gràcies a la implementació d'activitats d'extensió, hem contribuït al desenvolupament local, plantejant un compromís amb els deures socials i polítics, i el sentit dels drets de la ciutadania. Hem ...
La pedagogía del esfuerzo en el ámbito familiar y su relación con el rendimiento académico.
(Universitat Internacional de Catalunya, 2014-03-14)
Hasta la fecha no se ha emprendido el estudio del papel que determinados valores desempeñan en la consecución de los objetivos de la enseñanza. La tesis doctoral de Dña Beatriz Lucaya busca cubrir una ...
Socialització de Gènere a l'aula: Elements per a la comprensió dels condicionants de l'escolarització mixta i diferen-ciada des de la psicologia social
(Universitat Internacional de Catalunya, 2011-04-12)
S'analitza, des de la perspectiva de gènere, quina ha estat l'evolució històrica de l'escola. La constatació d'una escola mixta generalitzada als països occidentals que no està donat resposta als reptes ...
Formación Directiva para Instituciones Educativas Privadas de educación Básica y Media Superior en México
(Universitat Internacional de Catalunya, 2011-04-12)
La formación académica y profesional de los directivos de instituciones educativas es fundamental para que éstos puedan llevar a cabo su objetivo profesional, pero es más significativa la posibilidad ...
Les competències bàsiques en l’Educació Primària a Catalunya: Relació entre l’Escola i l’Esplai
(Universitat Internacional de Catalunya, 2016-02-19)
Aquesta tesi doctoral s’emmarca dins l’àrea d’estudi de l’educació, i posa el seu èmfasi en dos contextos determinats: l’educació formal, l’escola, i l’educació no formal, concretament l’educació en el ...
La importància de la implicació dels pares en el procés d’ensenyament-aprenentatge durant l’Educació Primària, per a assolir amb èxit les Competències Bàsiques a 6è
(Universitat Internacional de Catalunya, 2014-03-18)
La nostra investigació sorgeix partint de l’interès que planteja saber quins són els responsables (pares, mestres, els mateixos alumnes) i per descomptat les institucions en el procés d’ensenyament–aprenentatge ...
Los Centros de Formación por Alternancia: desarrollo de las personas y de su medio: La importancia de la formación y de la investigación en las instituciones
(Universitat Internacional de Catalunya, 2011-04-12)
LOS CENTROS FAMILIARES DE FORMACIÓN POR ALTERNANCIA: DESARROLLO DE LAS PERSONAS Y DE SU MEDIO Investigación-acción internacional sobre el lugar de la Formación y la Investigación en una Institución ...