Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 16
Can you see what I mean? A multimodal approach to interactional competence in English-Medium Instruction
(Universitat Internacional de Catalunya, 2021-11-02)
Driven by internationalisation, few would argue that English has become the professional lingua franca in
numerous fields, as well as in academic instruction (Dafouz & Nuñez, 2009). One way universities ...
Sophrosyne y temperantia: presencia universal y aplicabilidad actual. Educación en el orden y la regulación: un programa articulado familia-escuela en la primera infancia
(Universitat Internacional de Catalunya, 2014-04-26)
Ante un escenario social marcado por un extendido relativismo y altos niveles de hedonismo y consumismo, con una tendencia generalizada a sobrevalorar situaciones que ofrecen básicamente distracción y ...
Estudio sobre las motivaciones en la elección de ser maestro
(Universitat Internacional de Catalunya, 2014-05-29)
L'objectiu d'aquesta investigació és aprofundir en les motivacions que impulsen els alumnes a triar estudis d'Educació, tenint en compte una teoria de la motivació que serveixi com a marc conceptual ...
La participación social curricular en la Responsabilidad Social Universitaria: El caso de la Facultad de Educación de la Universitat Internacional de Catalunya
(Universitat Internacional de Catalunya, 2014-10-29)
Gràcies a la implementació d'activitats d'extensió, hem contribuït al desenvolupament local, plantejant un compromís amb els deures socials i polítics, i el sentit dels drets de la ciutadania. Hem ...
Lectura Estratègica dels Problemes Matemàtics a l'Educació Primària
(Universitat Internacional de Catalunya, 2011-04-12)
La tesi pretén demostrar la validesa d'un programa d'ensenyament i aprenentatge de les matemàtiques a l'educació primària, en base a un reforçament de la lectura dels problemes matemàtics. La fonamentació ...
La pedagogía del esfuerzo en el ámbito familiar y su relación con el rendimiento académico.
(Universitat Internacional de Catalunya, 2014-03-14)
Hasta la fecha no se ha emprendido el estudio del papel que determinados valores desempeñan en la consecución de los objetivos de la enseñanza. La tesis doctoral de Dña Beatriz Lucaya busca cubrir una ...
Socialització de Gènere a l'aula: Elements per a la comprensió dels condicionants de l'escolarització mixta i diferen-ciada des de la psicologia social
(Universitat Internacional de Catalunya, 2011-04-12)
S'analitza, des de la perspectiva de gènere, quina ha estat l'evolució històrica de l'escola. La constatació d'una escola mixta generalitzada als països occidentals que no està donat resposta als reptes ...
Formación Directiva para Instituciones Educativas Privadas de educación Básica y Media Superior en México
(Universitat Internacional de Catalunya, 2011-04-12)
La formación académica y profesional de los directivos de instituciones educativas es fundamental para que éstos puedan llevar a cabo su objetivo profesional, pero es más significativa la posibilidad ...
El síndrome de Burnout en los docentes de educación infantil y primaria en la zona del Valles Occidental
(Universitat Internacional de Catalunya, 2011-04-12)
El contenido de esta Tesis Doctoral versa sobre la incidencia del síndrome de Burnout, en los docentes de educación infantil y primaria de la zona del Valles Occidental (Barcelona). El síndrome de Burnout ...
La práctica reflexiva en la formación inicial de maestros. Evaluación de un modelo
(Universitat Internacional de Catalunya, 2011-04-12)
1) La tesi doctoral es bàsicament una investigació avaluativa sobre un model de practica reflexiva en la formació inicial de mestres i comprovar la incidència en la seva professionalització docent. Amb ...