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Análisis del factor estratégico para alcanzar el éxito de un proyecto de gestión del conocimiento. Aplicación al sector de la consultoría
(Universidad Politécnica de Madrid, 2009-02)
Los proyectos de Gestión del Conocimiento en las empresas consultoras se han convertido en una necesidad para conseguir ventajas competitivas sostenibles en el tiempo. Sin embargo, al no ser proyectos ...
ISO 9000 and ISO 14000 standards: a projection model for the decline phase
(Taylor & Francis, 2009-01-28)
During the past few years, the process of standardization with regard to business management systems has accelerated in an economic environment characterized by a marked process of economic globalization ...
Cost-effectiveness of malaria intermittent preventive treatment in infants (IPTi) in Mozambique and the United Republic of Tanzania
(World Health Organization (WHO), 2009-02)
Objective To estimate the cost-effectiveness of malaria intermittent preventive treatment in infants (IPTi) using sulfadoxine-pyrimethamine (SP).
Methods In two previous IPTi trials in Ifakara (United ...
La utilización de estrategias SEO en el sector de la venta de libros
(ETSEIAT, 2009-07)
La saturación de los medios de comunicación y el avance de las nuevas tecnologías
de la información y de la comunicación han consolidado Internet como un nuevo
canal comercial y de marketing. En este ...
The fading 1990s in Japan: driving forces behind the unemployment upsurge
(Elsevier, 2009)
This paper sheds new light on the causes of the unemployment upsurge in Japan during the “fading 1990s”, an unprecedented period of structural crisis. We estimate a labor market model and identify the ...