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Purchasing behaviour in an online supermarket: the applicability of E-S-QUAL
(Sage Publications Ltd., 2010)
Purpose: The purpose of this paper is twofold: (i) to assess the applicability of the four dimensions of online service quality as proposed in the E-S-QUAL scale to the setting of an online supermarket; ...
Caracterización de las almazaras cooperativas catalanas
(AECOOP Escuela de Estudios Cooperativos. Universidad Complutense de Madrid, 2007)
En el presente artículo hemos tratado de analizar las características de las almazaras
cooperativas catalanas con la finalidad de destacar no solamente sus elementos más
importantes de gestión sino ...
La gestión de las cooperativas agrarias: tipificación de las cooperativas del sector oleícola de Catalunya
(Centro Investigación, Información, Economía Pública, Social y Cooperativa, 2007-10)
Las cooperativas constituyen el eje básico de la Economía Social en el sector agrario, tanto por su importancia empresarial como por las características propias de su organización. El presente trabajo ...
Critical factors in the evaluation of online media: creation and implementation of a measurement scale (e-SQ-Media)
(Springer Berlin Heidelberg, 2017-03)
This paper seeks to develop and validate a measurement scale of perceived quality in the online media (e-SQ-Media), and to explore the influence of perceived quality on satisfaction and loyalty in the ...
La calidad de la consultoría especializada en ISO 9000: un modelo de evaluación
(Universidad de Jaén, 2007)
El crecimiento en el número de certificaciones en el estándar del sistema de calidad ISO 9000
ha provocado un fuerte impulso en la demanda de servicios de consultoría especializados en
estos sistemas. ...
La gestión del supermercado virtual: Tipificación del comportamiento del cliente online
(Elsevier Ltd., 2011-01)
Este artículo analiza diferentes elementos que influyen en el comportamiento de compra del cliente de un supermercado online. Estos elementos están relacionados tanto con aspectos estéticos del sitio ...
The management of agrarian cooperatives: cooperatives’ typologies in the olive oil sector in Spain
(The Bucharest University of Economic Studies, 2010-10)
Cooperatives are the basis of the social economy in many agricultural sectors. The present research work investigates the management situation of the olive oil cooperatives in Spain. The study identifies ...
The singularity of agrarian cooperatives management: cooperatives positioning in the olive oil sector in Spain
(Canadian Center of Science and Education, 2011-06)
Cooperatives are the basis of the social economy in many agricultural sectors. This research work investigates
the management situation of the olive oil cooperatives in Spain. The study identifies a ...
The spanish e-retailing customers segmentation
(The Bucharest University of Economic Studies, 2010-12)
This article analyses different factors that influence the purchasing behaviour of online supermarket customers. These factors are related to both the appearance of the website as well as the processes ...