repositori.uic.esArxiu Digital
    • English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • English
    • català
    • Spanish
  • Login
Search 
  •   Home
  • Recerca
  • Tesis doctorals
  • Departament de Comunicació
  • Search
  •   Home
  • Recerca
  • Tesis doctorals
  • Departament de Comunicació
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use the filters to refine the search results

Now showing items 1-1 of 1

  • Sorting options
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Date Asc
  • Date Desc
  • Results per page
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
 

La adaptación de las marcas a las redes sociales. Un análisis socio-relacional de la actividad comunicativa de las marcas de refrescos en Facebook. 

Grosso, Chiara (Universitat Internacional de Catalunya, 2014-09-04)
La Web social constitueix la interfície d'un nou paradigma d'innovació col•lectiva. El seu caràcter participatiu, col•laboratiu i socialitzador queda clarament plasmat en el fenomen de les xarxes socials. ...


UIC Barcelona
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | Accessibility
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

The entire repositoryBy communities & collectionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectThis CollectionBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

My Account

LoginRegister

Filter

AuthorGrosso, Chiara (1)Lacasa Mas, Ivan (1)Universitat Internacional de Catalunya. Departament de Comunicació (1)Subject
316 (1)
65 - Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations (1)Comportament del consumidor (1)Comunicació de masses (1)Facebook (1)
Màrqueting relacional (1)
Redes Sociales (1)Sociologia relacional (1)Xarxes socials (1)... Show moreIssue Date
2016 (1)
2014 (1)


UIC Barcelona
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | Accessibility
With collaboration of
CSUC