Visualitzant Departament de Comunicació per matèria "65"
Ara mostrant els elements 1-4 de 4
-
El futuro de la industria de la radio privada en España. Una aplicación de la metodología prospectiva de escenarios. Prisa Radio, Ábside Media y Atresmedia Radio ante la transformación digital y el reto del envejecimiento de la población.
(Data de defensa: 2024-05-15)A punto de cumplir su centenario, el mercado dual de la radio en España pierde audiencia, minutos de escucha y cuota publicitaria de manera leve pero constante desde 2012. La disminución de consumo es ... -
La adaptación de las marcas a las redes sociales. Un análisis socio-relacional de la actividad comunicativa de las marcas de refrescos en Facebook.
(Data de defensa: 2014-09-04)La Web social constitueix la interfície d'un nou paradigma d'innovació col•lectiva. El seu caràcter participatiu, col•laboratiu i socialitzador queda clarament plasmat en el fenomen de les xarxes socials. ... -
La Política del Espectro Radioeléctrico en la Unión Europea: la Armonización del Dividendo Digital en el Reino Unido y España.
(2011-04-12)L'objecte d'estudi d'aquesta tesi es centra en la política europea de l'espectre radioelèctric i presta especial atenció a l'harmonització del dividend digital al Regne Unit i Espanya. La metodologia ... -
La voz de la Web 2.0. Análisis del contexto, retos y oportunidades del podcasting en el marco de la comunicación sonora
(2011-04-12)El podcàsting, entès com a la creació i distribució de continguts sonors a través d'Internet amb la possibilitat de poder-los rebre de forma automatitzada mitjançant la sindicació web, és un element nou ...