Now showing items 1-3 of 3

    • Acompañamiento parental en entornos desafiantes: La experiencia del programa PASOS UANDES 

      Reyes Brito, Javiera; Tarud Aravena, Claudia (Quaderns de Polítiques Familiars, 2022)
      El Programa de Acompañamiento Parental PASOS UANDES es una instancia de reflexión en que madres y padres construyen su proyecto educativo familiar y trabajan temáticas según ciclos de la vida. La ...
    • Freedom of education index. Correlations with selected indicators 

      Fernández, Alfred; Grau, Ignasi (Quaderns de polítiques familiars, 2018)
      In 2016, OIDEL published the first Education Freedom Index (FEI) to assess the situation of freedom of education in the world. Two years later, OIDEL publishes a new report that allows us to relate the ...
    • La infancia en España ante la COVID19 

      Ibarra Roca, Ricardo; Escorial Senante, Almudena (Quaderns de Polítiques Familiars, 2020-12)
      This article addresses the impact of COVID on the living conditions of children, paying attention to the situation prior to the pandemic, the measures taken during the State of Alarm and the forecasts ...