Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorWestfall, Alexandria Tylar
dc.date.accessioned2025-09-12T08:24:05Z
dc.date.available2025-09-12T08:24:05Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12328/5004
dc.format.extent46ca
dc.language.isoengca
dc.rightsAquest TFM està subject a la licencia ReconeixementNoComercial-SenseObraDerivada 4.0 Internacional (CC BY-NC-ND 4.0)ca
dc.subject.otherGestió culturalca
dc.subject.otherGestión culturalca
dc.titleRethinking psychological barriers to youth engagement in the European Museum Sector – a case study on Buro Stedelijkca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.udc00ca


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix