UIC BarcelonaArxiu Digital
    • English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • English
    • català
    • Spanish
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Recerca
  • Tesis doctorals
  • Departament d'Economia i Organització d'Empreses
  • View Item
  •   Home
  • Recerca
  • Tesis doctorals
  • Departament d'Economia i Organització d'Empreses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Comunicación y motivación del directivo: un modelo antropológico

To access the full text documents, please follow this link: http://www.tdx.cat/TDX-0615110-143602, http://hdl.handle.net/10803/9332
Author
Moragas Freixa, Mª Dolors
Other authors
Bastons Prat, Miquel
Universitat Internacional de Catalunya. Departament d'Economia i Organització d'Empreses
Publication date
2010-03-26
Abstract
Este estudio da una visión general de la comunicación interpersonal directivo - subordinado centrándose en estos dos agentes en tanto personas. Se centra en la calidad de la comunicación vista desde la calidad de sus elementos comunicativos y de los motivos y "condiciones iniciales" de los agentes intervinientes. Los objetivos son (1) Fundamentar la comunicación interpersonal del directivo desde el paradigma antropológico: (2) Dotar a los directivos de un modelo conceptual de comunicación interpersonal; (3) Analizar qué directivo es el buen comunicador; (4) Explorar las características de la comunicación directiva que facilitan la unidad en la empresa; (5) Descubrir y diagnosticar las causas de fondo de los llamados "problemas de comunicación" del directivo; y (6) Facilitar la formación de los directivos en la competencia comunicativa. El modelo está construido sobre dos teorías: una procedente de la Teoría de la comunicación y otra procedente de la Dirección de empresas.
Document Type
Thesis
Published version
Language
Spanish
Subjects and keywords
antrhopological
interpersonal
leadership
motivation
interpersonal communication
liderazgo
directivo
motivación
comunicación
Comunicació i motivació del directiu
65
Publisher
Universitat Internacional de Catalunya
Show full item record

This item appears in the following Collection(s)

  • Departament d'Economia i Organització d'Empreses [28]

Rights

ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.

 


UIC Barcelona
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | Accessibility
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

The entire repositoryBy communities & collectionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectThis CollectionBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

My Account

LoginRegister


UIC Barcelona
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | Accessibility
With collaboration of
CSUC