La introducció de les primeres avantguardes a la Corea colonial (1910-1945): una aproximació a la influència cubista i surrealista a Corea
Visualitza/Obre
Autor/a
Data de publicació
2022Resum
El present treball tracta d’analitzar la influència de les primeres avantguardes, concretament de la tendència cubista i surrealista, a la Corea colonial (1910-1945). Per poder aconseguir aquest objectiu, s’ha analitzat l’art coreà produït durant la colonització japonesa, s’ha prestat especial interès en les agrupacions i associacions que els artistes coreans van fundar durant aquest període i s’han recopilat obres que presenten una evident influència d’aquestes dues avantguardes.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Versió del document
Versió publicada
Llengua
Català
Matèries (CDU)
7 - Belles arts
Paraules clau
Pàgines
62
Publicat per
Universitat Internacional de Catalunya
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest treball està subjecte a la llicència Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 4.0 Internacional (CC BY-NC-ND 4.0).
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca