Show simple item record

dc.contributor.authorBarón, Júlia
dc.contributor.authorSegura, Marta
dc.contributor.authorElif Met, Yagmur
dc.contributor.authorRoquet, Helena
dc.date.accessioned2022-04-20T14:05:25Z
dc.date.available2022-04-20T14:05:25Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12328/3233
dc.description.abstract“Teaching English vocabulary to very young learners: A guide for pre-school teachers in P5” is a teaching guide that was developed in collaboration between the Escola Mare de Déu de Montserrat (Rubí, Catalonia) and a team of researchers from the Institute for Multilingualism at the Universitat Internacional de Catalunya, as part of a funded project with the Fundació Escoles Diocesanes i Parroquials del Bisbat de Terrassa. The main aim of this project is to develop, implement, and analyse the effect of a Content and Language Integrated Learning (CLIL) programme in pre-primary education, namely 4- and 5-year-old learners of English as a foreign language. More specifically, we wanted to enhance vocabulary development in a contextualized and meaningful learning environment. To do so, we focused on two main pedagogical interventions: (1) doing the morning routine in English, (2) working on the projects of the four seasons in English through the CLIL approach. Within this context, the present teacher guide was developed as a collection of resources for the pre-primary teachers involved in either of the interventions. The first section of the booklet provides an overview of the content (list of vocabulary, learning objectives, and grammar structures) that make up each topic. Following that, there is a glossary to support those teachers that want to do the morning routine in English. Sections 4 (focusing on the topics of the four seasons) and 5 (two additional units: the human body and animals) make up the biggest part of the guide, as they provide detailed vocabulary lists and a collection of worksheets that can be used in the classroom however the teacher sees fit. Finally, the last three sections provide some ideas of activities to teach the content previously presented, as well as a list of recommended story books and videos for each of the topics, which can be used as teaching and learning support for each unit.ca
dc.description.abstract“Teaching English vocabulary to very young learners: A guide for pre-school teachers in P5” és una guia per a professors creada en col·laboració entre l’Escola Mare de Déu de Montserrat (Rubí) i un equip d’investigadores de l’Institute for Multilingualism de la Universitat Internacional de Catalunya, com a part del projecte finançat amb la Fundació Escoles Diocesanes i Parroquials del Bisbat de Terrassa. L’objectiu principal del projecte és desenvolupar, implementar i analitzar els efectes d’un programa d’Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua Estrangera (AICLE) a l’educació infantil, concretament amb alumnes de 4 i 5 anys que estudien l’anglès com a llengua estrangera. Més específicament, volíem fomentar l’aprenentatge de vocabulari en un ambient d’aprenentatge contextualitzat i significatiu per als alumnes. Per això, ens vam centrar en dues intervencions pedagògiques principals: (1) fer les rutines del bon dia en anglès, (2) treballar en els projectes de les quatre estacions en anglès a través de la metodologia AICLE. Dins d’aquest context, aquesta guia per a professors es va crear per recollir-hi recursos per als mestres d’educació infantil implicats en qualsevol de les dues intervencions. La primera secció d’aquest llibret ofereix un resum dels continguts (llista de vocabulari, objectius d’aprenentatge i estructures gramaticals) que s’inclouen en cada unitat. Seguidament, hi ha un glossari per donar suport als mestres que volen fer les rutines del bon dia en anglès. Els apartats 4 (centrat en les unitats de les estacions) i 5 (dues unitats addicionals: el cos humà i els animals) constitueixen la major part de la guia, i proporcionen llistes de vocabulari i una recopilació de fitxes que es poden fer servir a l’aula, de la manera que els mestres considerin oportuna. Finalment, les tres últimes seccions proposen algunes idees d’activitats per ensenyar els continguts presentats anteriorment, així com una llista de recomanacions de contes i vídeos per cada tema, que es poden utilitzar com a material de suport per a l’ensenyament i aprenentatge de cada unitat.ca
dc.description.abstract“Teaching English vocabulary to very young learners: A guide for pre-school teachers in P5” es una guía para profesores creada en colaboración entre la Escuela Mare de Déu de Montserrat (Rubí) y un equipo de investigadoras del Institute for Multilingualism de la Universitat Internacional de Catalunya, como parte del proyecto financiado con la Fundación Escuelas Diocesanas y Parroquiales del Obispado de Terrassa. El objetivo principal de dicho proyecto es desarrollar, implementar y analizar los efectos de un programa de Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lengua Extranjera (AICLE) en educación infantil, concretamente con alumnos de 4 y 5 años que estudian inglés como lengua extranjera. Más específicamente, queríamos fomentar el aprendizaje de vocabulario en un entorno de aprendizaje contextualizado y significativo para los alumnos. Por eso, nos centramos en dos intervenciones pedagógicas principales: (1) hacer las rutinas de los buenos días en inglés, (2) trabajar en los proyectos de las cuatro estaciones en inglés a través de la metodología AICLE. Dentro de este contexto, esta guía se creó para recoger recursos para los maestros de educación infantil implicados en cualquiera de las dos intervenciones. La primera sección de este documento ofrece un resumen de los contenidos (lista de vocabulario, objetivos de aprendizaje y estructuras gramaticales) que se incluyen en cada unidad. Seguidamente, hay un glosario para dar apoyo a los maestros que quieren hacer las rutinas de los buenos días en inglés. Los apartados 4 (centrado en las unidades de las estaciones) y 5 (dos unidades adicionales: el cuerpo humano y los animales) constituyen la mayor parte de la guía, y proporcionan listas de vocabulario y una recopilación de fichas que se pueden usar en el aula, como los maestros consideren oportuno. Finalmente, las tres últimas secciones proponen algunas ideas de actividades para enseñar los contenidos presentados anteriormente, así como una lista de recomendaciones de cuentos y vídeos para cada tema, que se pueden utilizar como material de apoyo para la enseñanza y aprendizaje de cada unidad.es
dc.format.extent65ca
dc.language.isoengca
dc.publisherUniversitat Internacional de Catalunya; Escola Parroquial Nostra Senyora de Montserratca
dc.subject.otherAprenentatge de llengüesca
dc.subject.otherAnglès com a llengua estrangeraca
dc.subject.otherEducació infantilca
dc.subject.otherAdquisició de vocabularica
dc.subject.otherAprenentatge integrat de continguts i llengües estrangeresca
dc.subject.otherAprendizaje de lenguases
dc.subject.otherInglés como lengua extranjeraes
dc.subject.otherEducación infantiles
dc.subject.otherAdquisición de vocabularioes
dc.subject.otherAprendizaje integrado de contenidos y lenguas extranjerases
dc.subject.otherLanguage learningen
dc.subject.otherEnglish as a foreign languageen
dc.subject.otherChildhood educationen
dc.subject.otherVocabulary acquisitionen
dc.subject.otherContent and language integrated learningen
dc.titleTeaching English vocabulary to very young learners: a guide for pre-school teachers in P5en
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/workingPaperca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.udc37ca
dc.subject.udc81
dc.subject.udc372


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint