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The health crisis on Instagram: how the media are building their agenda on the visual social network during the COVID-19 pandemic 

Laferrara, Valentina; Justel-Vázquez, Santiago (Tripodos, 2020)
Over the last decade social networks have become important channels for the media to publish information and communicate with their younger audi­ences, with Instagram recently becom­ing the most popular ...
 

Virality as a paradigm of digital communication. Review of the concept and update of the theoretical framework 

Arjona Martín, José Borja; Méndiz Noguero, Alfonso; Victoria Mas, Juan Salvador (Profesional De La Información, 2020)
Viral communication has experienced noticeable changes since its first definition by Rushkoff in 1994. Some changes have been of such a nature that they have rendered the notions employed at the end of ...
 

Análisis de la gestión de la comunicación de los influencers farmacéuticos españoles en Instagram durante la pandemia del COVID-19 

González Romo, Zahaira Fabiola; Iriarte Aguirre, Sofia (Revista Española de Comunicación en Salud, 2020)
Introducción: Gracias a la consolidación de Internet, los usuarios tienen acceso a muchas fuentes de información sobre temas de salud, entre ellas se encuentran los influencers farmacéuticos que divulgan ...
 

The effectiveness of social advertising on social networks. An online experiment with young users 

Méndiz Noguero, Alfonso; Victoria Mas, Juan Salvador; Arroyo, Isidoro (Razón y Palabra, 2013-03)
Although many studies have been carried out on advertising effectiveness, there has been little research as yet on the effectiveness of social advertising, and even less in the context of social networks. ...
 

Enfermedad mental, fotoperiodismo e Internet: hacia una visión más humana y normalizadora 

Pardo Sainz, Rebeca (AdComunica: Revista Científica de Estrategias, Tendencias e Innovación en Comunicación, 2017-01)
Las imágenes de publicaciones médicas y de los medios de comunicación más tradicionales habían logrado crear una iconografía estigmatizante contra la que se manifiestan asociaciones y afectados de estas ...


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AuthorMéndiz Noguero, Alfonso (2)Victoria Mas, Juan Salvador (2)Arjona Martín, José Borja (1)Arroyo, Isidoro (1)González Romo, Zahaira Fabiola (1)Iriarte Aguirre, Sofia (1)Justel-Vázquez, Santiago (1)Laferrara, Valentina (1)Pardo Sainz, Rebeca (1)SubjectRedes sociales (5)
Xarxes socials (5)
61 - Medicina (2)COVID-19 (2)Instagram (2)Social Networks (2)Social networks (2)316 - Sociologia. Comunicació (1)616.9 - Malalties infeccioses i contagioses. Febres (1)65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses (1)... Show moreIssue Date2020 (3)2017 (1)2013 (1)


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