Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorBastons Prat, Miquel
dc.contributorUniversitat Internacional de Catalunya. Departament d'Economia i Organització d'Empreses
dc.contributor.authorMoragas Freixa, Mª Dolors
dc.date.accessioned2023-03-29T15:30:30Z
dc.date.available2023-03-29T15:30:30Z
dc.date.issued2011-04-12T18:45:30Z
dc.date.issued2010-06-17
dc.date.issued2010-03-26
dc.date.issued2010-06-15
dc.identifier9788469332696
dc.identifierhttp://www.tdx.cat/TDX-0615110-143602
dc.identifierhttp://hdl.handle.net/10803/9332
dc.identifierB.27402-2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10803/9332
dc.description.abstractEste estudio da una visión general de la comunicación interpersonal directivo - subordinado centrándose en estos dos agentes en tanto personas. Se centra en la calidad de la comunicación vista desde la calidad de sus elementos comunicativos y de los motivos y "condiciones iniciales" de los agentes intervinientes. Los objetivos son (1) Fundamentar la comunicación interpersonal del directivo desde el paradigma antropológico: (2) Dotar a los directivos de un modelo conceptual de comunicación interpersonal; (3) Analizar qué directivo es el buen comunicador; (4) Explorar las características de la comunicación directiva que facilitan la unidad en la empresa; (5) Descubrir y diagnosticar las causas de fondo de los llamados "problemas de comunicación" del directivo; y (6) Facilitar la formación de los directivos en la competencia comunicativa. El modelo está construido sobre dos teorías: una procedente de la Teoría de la comunicación y otra procedente de la Dirección de empresas.
dc.formatapplication/pdf
dc.formatapplication/pdf
dc.languagespa
dc.publisherUniversitat Internacional de Catalunya
dc.rightsADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.sourceTDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
dc.subjectantrhopological
dc.subjectinterpersonal
dc.subjectleadership
dc.subjectmotivation
dc.subjectinterpersonal communication
dc.subjectliderazgo
dc.subjectdirectivo
dc.subjectmotivación
dc.subjectcomunicación
dc.subjectComunicació i motivació del directiu
dc.subject65
dc.titleComunicación y motivación del directivo: un modelo antropológico
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesis
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Fitxers en aquest element

FitxersGrandàriaFormatVisualització

No hi ha fitxers associats a aquest element.

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix