Recepció i interpretació de l’obra de Sören Kierkegaard en la psicoteràpia existencial de Rollo May
Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: https://hdl.handle.net/10803/696859
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2026-03-03T10:05:45Z2026-03-03T10:05:45Z
2026-02-20
Resumen
El propòsit d’aquesta Tesi Doctoral és essencialment el següent: Investigar la recepció i la influència del pensament de Søren Kierkegaard (1813-1855) en la psicoteràpia existencial de Rollo May (1909-1994).
El que ens proposem investigar en aquesta Tesi Doctoral emmarcada en el camp de la psicologia i les ciències de la salut és la recepció i influència de Søren Kierkegaard en la psicoterapèutica existencial de Rollo May (1909-1994). Després d’una acurada recerca del que hi ha escrit sobre aquesta relació, observem que tant en el índex de Tesis Doctorals defensades a les terres de parla catalana (TDX) com en les defensades en el conjunt d’Espanya (TESEO), no hem sabut veure cap tesi dedicada exclusivament a Rollo May, un dels pares fundadors de la psicoteràpia existencial nord-americana i, encara menys, a la influència del pensador danès en la seva teorització. Aquest buit bibliogràfic evoca una manca significativa de recerca en aquest camp que, modestament, ens proposem pal·liar mitjançant l’elaboració d’aquesta recerca doctoral.
Ciències de la Salut (RD 99/2011)
Tipo de documento
Tesis
Versión publicada
Lengua
Catalán
Materias y palabras clave
Angoixa
Llibertat
Mort
Filosofia
159.9
Páginas
430 p.
application/pdf
Publicado por
Universitat Internacional de Catalunya
Citación recomendada
Esta citación se ha generado automáticamente.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
