Focusing on interaction in the L2-medium classroom: a classroom observation checklist leading to teacher professional self-development
Autor/a
Escobar Urmeneta, Cristina
Data de publicació
2024ISSN
2938-9593
Tipus de document
Article
Versió del document
Versió publicada
Llengua
English
Matèries (CDU)
00 - Ciència i coneixement. Investigació. Cultura. Humanitats
Paraules clau
Lingüística
Lingüística
Linguistics
Pàgines
20
Publicat per
Universitat Internacional de Catalunya
Col·lecció
1; 1
Publicat a
CLIL Journal
Citació
Escobar Urmeneta, Cristina. Focusing on interaction in the L2-medium classroom: A classroom observation checklist leading to teacher professional self-development. CLIL Journal, 2024, 1(1), p. 146-165. Disponible en: <https://raco.cat/index.php/CJ/article/view/430059>. Fecha de acceso: 3 oct. 2024. DOI: 10.60940/cjv1n1id430059
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- Vol. 1 No 1 [8]
Drets
CC-BY 4.0