A critical thinking approach to philosophy & history within a CLIL context
Visualitza/Obre
Autor/a
Tompkins, Paul
Data de publicació
2019ISSN
2604-5893
Resum
Paul Tompkins and Jordi Nomen discuss how to teach philosophy to children and adolescents, and examine the role that language and dialogue play in the development of critical thinking.
Tipus de document
Article
Versió del document
Versió publicada
Llengua
English
Matèries (CDU)
1 - Filosofia i psicologia
Paraules clau
Filosofia escolar
Filosofia socràtica
Diàleg
Pensament creatiu
Filosofía escolar
Filosofía socrática
Diálogo
Pensamiento creativo
School philosophy
Socratic philosophy
Dialogue
Creative thinking
Pàgines
3
Publicat per
Universitat Autònoma de Barcelona
Col·lecció
2; 1
Publicat a
CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Citació
Tompkins, Paul. A critical thinking approach to philosophy & history within a CLIL context. CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, 2019, 2(1), p. 55-57. Disponible en: <https://revistes.uab.cat/clil/article/view/v2-n1-tompkins>. Fecha de acceso: 10 sep. 2024. DOI: 10.5565/rev/clil.23
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/