Joves, feminisme i autorepresentació a Instagram: reptes i recomanacions
Fecha de publicación
2022ISSN
2014-2242
Resumen
Aquest article investiga, des de la perspectiva de gènere, la creació de contingut a Instagram per part de dones joves amb l’objectiu de contraposar la manera com entenen i viuen el feminisme i com s’autorepresenten en aquesta xarxa social. A través d’una etnografia virtual, una anàlisi de contingut de publicacions a Instagram i sis entrevistes en profunditat, es posa de relleu com la pràctica quotidiana del feminisme esdevé complexa amb l’impacte de les xarxes socials. S’hi proposen un seguit de reptes i recomanacions per treballar la creació de contingut aplicant les competències digitals.
Tipo de documento
Artículo
Versión del documento
Versión publicada
Lengua
Català
Materias (CDU)
00 - Ciencia y conocimiento. Investigación. Cultura. Humanidades
316 - Sociología. Comunicación
Palabras clave
Joves
Postfeminisme
Instagram
Autorepresentacions
Gènere
Jóvenes
Postfeminismo
Instagram
Autorrepresentaciones
Género
Young people
Post-feminism
Instagram
Self-representations
Genre
Páginas
11
Publicado por
Consell de l'Audiovisual de Catalunya
Colección
25; 48
Publicado en
Quaderns del CAC
Enlace al documento relacionado
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- Comunicació [106]
Derechos
Esta obra está bajo una licencia internacional Creative Commons Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0.
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.es