Joves, feminisme i autorepresentació a Instagram: reptes i recomanacions
Publication date
2022ISSN
2014-2242
Abstract
Aquest article investiga, des de la perspectiva de gènere, la creació de contingut a Instagram per part de dones joves amb l’objectiu de contraposar la manera com entenen i viuen el feminisme i com s’autorepresenten en aquesta xarxa social. A través d’una etnografia virtual, una anàlisi de contingut de publicacions a Instagram i sis entrevistes en profunditat, es posa de relleu com la pràctica quotidiana del feminisme esdevé complexa amb l’impacte de les xarxes socials. S’hi proposen un seguit de reptes i recomanacions per treballar la creació de contingut aplicant les competències digitals.
Document Type
Article
Document version
Published version
Language
Catalan
Subject (CDU)
00 - Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics
316 - Sociology
Keywords
Pages
11
Publisher
Consell de l'Audiovisual de Catalunya
Collection
25; 48
Is part of
Quaderns del CAC
Note
El manuscrit presentat deriva del projecte “Activismes en femení. El discurs feminista de dones joves en grups reivindicatius (no feministes) i en la seva quotidianitat”, amb acrònim ACTIFEM, finançat per la Generalitat de Catalunya, Convocatòria AJOVE 2018 (Referència: 2018 AJOVE 00003), IP Mònica Figueras Mas, entitat sol·licitant: Universitat Pompeu Fabra.
Link to the related item
This item appears in the following Collection(s)
- Comunicació [139]
Rights
Esta obra está bajo una licencia internacional Creative Commons Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0.
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.es


