Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorVidal i Raméntol, Salvador
dc.contributorPuig Calvó, Pere
dc.contributorUniversitat Internacional de Catalunya. Departament de Ciències de l'Educació
dc.contributor.authorAlférez Villrreal, Azul
dc.date.accessioned2023-03-29T15:59:59Z
dc.date.available2023-03-29T15:59:59Z
dc.date.issued2014-10-29T13:50:26Z
dc.date.issued2016-11-01T06:45:12Z
dc.date.issued2014-10-10
dc.identifierhttp://hdl.handle.net/10803/283417
dc.identifierB 24465-2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10803/283417
dc.description.abstractGràcies a la implementació d'activitats d'extensió, hem contribuït al desenvolupament local, plantejant un compromís amb els deures socials i polítics, i el sentit dels drets de la ciutadania. Hem promogut la participació voluntària d'estudiants de Grau en Educació en zones desfavorides complementant aquesta participació amb una formació que ha integrat la RSU en el currículum. S'han implementat tècniques qualitatives com: entrevistes (a estudiants, entitats i assessors d'aquests últims), focus group amb estudiants, i tècniques quantitatives: pre i post test. Aquesta metodologia ha servit per comprovar la millora la Resposabilitat Social Universitària i les competències personals i porfesionales mitjançant la integració de la participació social en el currículum.
dc.description.abstractGracias a la implementación de actividades de extensión, hemos contribuido al desarrollo local, planteándonos un compromiso con los deberes sociales y políticos, y el sentido de los derechos de la ciudadanía. Hemos promovido la participación voluntaria de estudiantes de Grado en Educación en zonas desfavorecidas complementando tal participación con una formación que ha integrado la RSU en el currículum. Se han implementado técnicas cualitativas como: entrevistas (a estudiantes, entidades y asesores de éstos últimos), focus group con estudiantes, y técnicas cuantitativas: pre y post test. Esta metodología ha servido para comprobar la mejora la Resposabilidad Social Universitaria y las competencias personales y porfesionales mediante la integración de la participación social en el currículo.
dc.format514 p.
dc.formatapplication/pdf
dc.formatapplication/pdf
dc.languagespa
dc.publisherUniversitat Internacional de Catalunya
dc.rightsL'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.sourceTDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
dc.subjectResponsabilitat Social Universitària
dc.subjectActivitats d'Extensió
dc.subjectParticipació Social Curricular
dc.subjectProjecte Solidari
dc.subjectResponsabilidad Social Universitaria
dc.subjectActividades de Extensión
dc.subjectParticipación Social Curricular
dc.subjectProyecto Solidario
dc.subjectDidàctiques Específiques
dc.subject37
dc.titleLa participación social curricular en la Responsabilidad Social Universitaria: El caso de la Facultad de Educación de la Universitat Internacional de Catalunya
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesis
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Fitxers en aquest element

FitxersGrandàriaFormatVisualització

No hi ha fitxers associats a aquest element.

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix