Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorBou Bauzà, Guillem
dc.contributorUniversitat Internacional de Catalunya. Departament d'Economia i Organització d'Empreses
dc.contributor.authorGarrido Pavia, Jordi
dc.date.accessioned2023-03-29T15:30:31Z
dc.date.available2023-03-29T15:30:31Z
dc.date.issued2013-02-15T13:31:23Z
dc.date.issued2015-02-16T06:45:13Z
dc.date.issued2012-10-09
dc.identifierhttp://hdl.handle.net/10803/104512
dc.identifierB. 6185-2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10803/104512
dc.description.abstractLa importància històrica del comerç tradicional produeix l' interés de la realització de la present tesi amb l' objetiu d' identificar les diferents estratègies competitives utilitzades en la distribució comercial per tal d' analizar, posteriorment, de quina manera la selecció concreta d' algunes d' aquestesLa importància històrica del comerç tradicional produeix l' interés de la realització de la present tesi amb l' objetiu d' identificar les diferents estratègies competitives utilitzades en la distribució comercial per tal d' analizar, posteriorment, de quina manera la selecció concreta d' algunes d' aquestes estratègias competitives poden ajudar a les micro i petites empreses detallistes a competir en front la gran distribució i fer-les sostenibles en el paisatge i la vida del país. A partir d' aquest objetiu, a més, aquesta tesi oferirà resposta a les següents preguntes: -Poden els micro i petits detallistes tradicionals utilitzar les mateixes estratègies competitives que la gran distribució? -Presenten els micro i petits detallistes tradicionals unes característiques competitives comunes que els hi permeten utilitzar les mateixes estratègies competitives per enfrontar-se a la gran distribució? -Conèixen els micro i petits detallistes els seus punts febles i els seus avantatges competitius? -Tenen els micro i petits detallistes prou preparació per tal de generar per si mateixos un canvi competitiu al seu negoci? -Poseeixen els micro i petits detallistes una visió clara del seu model de negoci? -Tenen els micro i petits detallistes una visió en comú del mercat? -Poden tots els micro i petits detallistes competir amb les mateixes estratègies contra la gran distribució, amb independència de la seva ubicació geogràfica? estratègias competitives poden ajudar a les micro i petites empreses detallistes a competir en front la gran distribució i fer-les sostenibles en el paisatge i la vida del país. A partir d' aquest objetiu, a més, aquesta tesi oferirà resposta a les següents preguntes: -Poden els micro i petits detallistes tradicionals utilitzar les mateixes estratègies competitives que la gran distribució? -Presenten els micro i petits detallistes tradicionals unes característiques competitives comunes que els hi permeten utilitzar les mateixes estratègies competitives per enfrontar-se a la gran distribució? -Conèixen els micro i petits detallistes els seus punts febles i els seus avantatges competitius? -Tenen els micro i petits detallistes prou preparació per tal de generar per si mateixos un canvi competitiu al seu negoci? -Poseeixen els micro i petits detallistes una visió clara del seu model de negoci? -Tenen els micro i petits detallistes una visió en comú del mercat? -Poden tots els micro i petits detallistes competir amb les mateixes estratègies contra la gran distribució, amb independència de la seva ubicació geogràfica?
dc.description.abstractLa importancia histórica del comercio tradicional produce el interés de la realización de esta tesis con el objetivo de identificar las diferentes estrategias competitivas utilizadas en la distribución comercial para analizar, posteriormente, de qué forma la selección concreta de algunas de estas estrategias competitivas pueden ayudar a las micro y pequeñas empresas detallistas a competir ante la gran distribución y hacerlas sostenibles en el paisaje y la vida del país. A partir de este objetivo, además, esta tesis dará respuesta a las siguientes preguntas: -¿Pueden los micro y pequeños detallistas tradicionales utilizar las mismas estrategias competitivas que la gran distribución? -¿Presentan los micro y pequeños detallistas tradicionales unas características competitivas comunes que les permitan utilizar las mismas estrategias competitivas para enfrentarse a la gran distribución? -¿Conocen los micro y pequeños detallistas sus puntos débiles y sus ventajas competitivas? -¿Tienen los micro y pequeños detallistas la suficiente preparación como para generar por sí mismos un cambio competitivo en su negocio? -¿Poseen los micro y pequeños detallistas una visión clara de su modelo de negocio? -¿Tienen los micro y pequeños detallistas una visión común de su mercado? -¿Pueden todos los micro y pequeños detallistas competir con las mismas estrategias contra la gran distribución, independientemente de su ubicación geográfica?
dc.format381 p.
dc.formatapplication/pdf
dc.formatapplication/pdf
dc.languagespa
dc.publisherUniversitat Internacional de Catalunya
dc.rightsADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.sourceTDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
dc.subjectEstratègia
dc.subjectComerç
dc.subjectCompetitiva
dc.subjectDetallista
dc.subjectEstrategia
dc.subjectComercio
dc.subjectStrategy
dc.subjectRetail
dc.subjectCompetitive
dc.subjectRetailer
dc.subjectDirecció estratègica
dc.subject33
dc.subject339
dc.titleLas estrategias competitivas de las micro y pequeñas empresas detallistas ante la gran distribución.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesis
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Ficheros en el ítem

FicherosTamañoFormatoVer

No hay ficheros asociados a este ítem.

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir