UIC: Recent submissions
Now showing items 1-20 of 1640
-
Horari especial de la biblioteca de Sant Cugat
(Instagram - Servei de Biblioteca (@bibliouic) - UIC Barcelona, 2021-04-09) -
Incorporacions al catàleg de llibres electrònics (març 2021)
(Instagram - Servei de Biblioteca (@bibliouic) - UIC Barcelona, 2021-04-08) -
Who smokes in Europe? Data from 12 european countriesin the TackSHS survey (2017–2018)
(Journal of Epidemiology, 2021) -
Recomanacions literàries (abril 2021)
(Universitat Internacional de Catalunya, 2021-04-07) -
Gisemundus and the orientation of the romanesque churches in the spanish pyrenees (11th-13th centuries)
(Mediterranean Archaeology and Archaeometry, 2021) -
Dia Mundial de la Salut
(Instagram - Servei de Biblioteca (@bibliouic) - UIC Barcelona, 2021-04-07) -
Dia Mundial del Parkinson
(Instagram - Servei de Biblioteca (@bibliouic) - UIC Barcelona, 2021-04-11) -
Novetats Barcelona (abril 2021)
(Instagram - Servei de Biblioteca (@bibliouic) - UIC Barcelona, 2021-04-10) -
Orígenes, evolución y desafíos actuales de la docencia publicitaria en España
(Comunicación y Sociedad, 2000) -
Estudiants de MIR: el servei de Biblioteca us desitja molta sort!
(Instagram - Servei de Biblioteca (@bibliouic) - UIC Barcelona, 2021-03) -
Horaris biblioteques UIC (setmana santa 2021)
(Instagram - Servei de Biblioteca (@bibliouic) - UIC Barcelona, 2021-03-26) -
Story sobre els estudiants de MIR
(Instagram - Servei de Biblioteca (@bibliouic) - UIC Barcelona, 2021-03-26) -
Virality as a paradigm of digital communication. Review of the concept and update of the theoretical framework
(Profesional De La Información, 2020) -
The effectiveness of social advertising on social networks. An online experiment with young users
(Razón y Palabra, 2013-03) -
La Música de Mozart en el cine
(Filmhistoria Online: Revista de Historia y Cine desde 1991, 1992) -
El dolor y la enfermedad en las películas de los años noventa. ¿Una nueva sensibilidad?
(Communication & Society, 1994) -
Internacionalización de las campañas. Personalización de los medios: La publicidad transnacional de Coca-Cola
(Communication & Society, 1995) -
Autoritat, tradició i educació a Hannah Arendt: la preservació del món
(Temps d'Educació, 2019)