Listando Departament de Ciències de l'Educació por título
Mostrando ítems 7-16 de 16
-
La importància de la implicació dels pares en el procés d’ensenyament-aprenentatge durant l’Educació Primària, per a assolir amb èxit les Competències Bàsiques a 6è
(Fecha de defensa: 2014-03-18)La nostra investigació sorgeix partint de l’interès que planteja saber quins són els responsables (pares, mestres, els mateixos alumnes) i per descomptat les institucions en el procés d’ensenyament–aprenentatge ... -
La participación social curricular en la Responsabilidad Social Universitaria: El caso de la Facultad de Educación de la Universitat Internacional de Catalunya
(Fecha de defensa: 2014-10-29)Gràcies a la implementació d'activitats d'extensió, hem contribuït al desenvolupament local, plantejant un compromís amb els deures socials i polítics, i el sentit dels drets de la ciutadania. Hem ... -
La pedagogía del esfuerzo en el ámbito familiar y su relación con el rendimiento académico.
(Fecha de defensa: 2014-03-14)Hasta la fecha no se ha emprendido el estudio del papel que determinados valores desempeñan en la consecución de los objetivos de la enseñanza. La tesis doctoral de Dña Beatriz Lucaya busca cubrir una ... -
La práctica reflexiva en la formación inicial de maestros. Evaluación de un modelo
(2011-04-12)1) La tesi doctoral es bàsicament una investigació avaluativa sobre un model de practica reflexiva en la formació inicial de mestres i comprovar la incidència en la seva professionalització docent. Amb ... -
Lectura Estratègica dels Problemes Matemàtics a l'Educació Primària
(2011-04-12)La tesi pretén demostrar la validesa d'un programa d'ensenyament i aprenentatge de les matemàtiques a l'educació primària, en base a un reforçament de la lectura dels problemes matemàtics. La fonamentació ... -
Les competències bàsiques en l’Educació Primària a Catalunya: Relació entre l’Escola i l’Esplai
(Fecha de defensa: 2016-02-19)Aquesta tesi doctoral s’emmarca dins l’àrea d’estudi de l’educació, i posa el seu èmfasi en dos contextos determinats: l’educació formal, l’escola, i l’educació no formal, concretament l’educació en el ... -
Los Centros de Formación por Alternancia: desarrollo de las personas y de su medio: La importancia de la formación y de la investigación en las instituciones
(2011-04-12)LOS CENTROS FAMILIARES DE FORMACIÓN POR ALTERNANCIA: DESARROLLO DE LAS PERSONAS Y DE SU MEDIO Investigación-acción internacional sobre el lugar de la Formación y la Investigación en una Institución ... -
Socialització de Gènere a l'aula: Elements per a la comprensió dels condicionants de l'escolarització mixta i diferen-ciada des de la psicologia social
(2011-04-12)S'analitza, des de la perspectiva de gènere, quina ha estat l'evolució històrica de l'escola. La constatació d'una escola mixta generalitzada als països occidentals que no està donat resposta als reptes ... -
Sophrosyne y temperantia: presencia universal y aplicabilidad actual. Educación en el orden y la regulación: un programa articulado familia-escuela en la primera infancia
(Fecha de defensa: 2014-04-26)Ante un escenario social marcado por un extendido relativismo y altos niveles de hedonismo y consumismo, con una tendencia generalizada a sobrevalorar situaciones que ofrecen básicamente distracción y ... -
Vers la identitat del pedagog: una construcció vital i professional
(Fecha de defensa: 2014-03-21)La pedagogia ha quedat com desplaçada de les escoles. Si bé des del segle XVIII s’ han reconegut les aportacions fetes per grans pensadors i personalitats acreditades com a pedagogs, els posseïdors d'un ...