UIC BarcelonaArxiu Digital
    • English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • English
    • català
    • Spanish
  • Login
Search 
  •   Home
  • Recerca
  • Articles
  • Educació
  • Search
  •   Home
  • Recerca
  • Articles
  • Educació
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use the filters to refine the search results

Now showing items 1-5 of 5

  • Sorting options
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Date Asc
  • Date Desc
  • Results per page
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
 

Didactic strategies to promote competencies in sustainability 

Tejedor, Gemma; Segalàs, Jordi; Fernández Morilla, Mónica; Fuertes Camacho, M. Teresa; Ruiz-Morales, Jorge; Gutiérrez, Ibón; García-González, Esther; Aramburuzabala, Pilar; Hernández, Àngels (Sustainability, 2019-04-08)
Higher education is a principal agent for addressing the sustainable development goals proposed by the 2030 Agenda, because of its key mission of knowledge generation, teaching and social innovation ...
 

El TFG como elemento de mejora de la calidad en la evaluación del módulo prácticum: propuesta de la Universitat Internacional de Catalunya (UIC) 

Fuertes Camacho, M. Teresa; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen (REDU. Revista de Docencia Universitaria, 2012-08)
La evaluación de las prácticas educativas sigue, en general, un proceso sistemático que se articula en torno al eje tutor o tutora de la escuela, tutor o tutora de prácticas de la universidad y ...
 

La competencia comunicativa oral de los estudiantes de los grados de educación infantil y educación primaria. Análisis, diagnóstico e intervención para la mejora 

Pujol Valls, Maria; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen; Graell Martín, Mariona; Fuertes Camacho, M. Teresa; Fuentes Loss, Mariana; Escobar Gómez, Rocío (Revista CIDUI. Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, 2018)
El objetivo general de la investigación es realizar un estudio diagnóstico de la competencia oral de los futuros maestros en dos momentos distintos de sus estudios. La muestra ha sido de 95 participantes, ...
 

Integrating sustainability into higher education curricula through the project method, a global learning strategy 

Fuertes Camacho, M. Teresa; Graell Martín, Mariona; Fuentes Loss, Mariana; Balaguer Fàbregas, Maria Carmen (Sustainability, 2019-02-01)
Higher levels of material well-being lead almost inevitably to giving priority to individualism and personal advancement, often at the expense of civic conscience. A proposal for integrating sustainability ...
 

Procés reflexiu de 3 experiències d'aprenentatge servei de la Fundació Catalana de l'Esplai per l'equip educatiu. Aplicació de la rúbrica d'avaluació 

Graell Martín, Mariona; Fuentes Loss, Mariana; Quirós, Carolina; Fuertes Camacho, M. Teresa; Ramón, Anna; Escardíbul, Susagna; Mena Flores, Cecilia; Pica Nos, Silvia (Revista CIDUI. Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, 2018)
Aquesta comunicació presenta el procés reflexiu que han seguit l'equip d'educadors de tres esplais que han desenvolupat tres ApS durant els últims tres anys al Baix Llobregat; a Pubilla Casas-Can Vidalet ...


UIC Barcelona
 
Contact Us | Legal notice
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Filter

Author
Fuertes Camacho, M. Teresa (5)
Balaguer Fàbregas, Maria Carmen (3)Fuentes Loss, Mariana (3)Graell Martín, Mariona (3)Aramburuzabala, Pilar (1)Escardíbul, Susagna (1)Escobar Gómez, Rocío (1)Fernández Morilla, Mónica (1)García-González, Esther (1)Gutiérrez, Ibón (1)... Show moreSubject37 (5)371 (2)378 (2)Avaluació (2)Evaluation (2)Profesores--Formación profesional (2)Professors--Formació (2)Teachers--Training of (2)Aprendizaje (1)Aprendizaje basado en problemas (1)... Show moreIssue Date2019 (2)2018 (2)2012 (1)


UIC Barcelona
 
Contact Us | Legal notice
With collaboration of
CSUC