UIC BarcelonaArxiu Digital
    • English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • English
    • català
    • Spanish
  • Login
Search 
  •   Home
  • Recerca
  • Articles
  • Search
  •   Home
  • Recerca
  • Articles
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use the filters to refine the search results

Now showing items 1-2 of 2

  • Sorting options
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Date Asc
  • Date Desc
  • Results per page
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
 

Los valores en la publicidad impresa. Análisis de “XLSemanal” 

Gutíerrez-Guerrero, María Dolores; Méndiz Noguero, Alfonso; Repiso-Caballero, Rafael (Revista Mediterránea de Comunicación, 2018)
Este artículo se enmarca dentro del estudio de los valores sociales en la publicidad impresa. Presenta un análisis descriptivo y comparativo de los valores sociales percibidos en la ...
 

Análisis del brand placementen las revistas femeninas. Hibridación de discursos: informativo, publicitario y de la moda 

Cristófol Rodríguez, Carmen; Méndiz Noguero, Alfonso (Revista Mediterránea de Comunicación, 2015)
Esta investigación parte de la hipótesis de que el discurso de la moda en las revistas femeninas de alta gama es una hibridación entre el género informativo y el publicitario. Este artículo ...


UIC Barcelona
 
Contact Us | Legal notice
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Filter

Author
Méndiz Noguero, Alfonso (2)
Cristófol Rodríguez, Carmen (1)Gutíerrez-Guerrero, María Dolores (1)Repiso-Caballero, Rafael (1)SubjectPublicidad (2)Publicitat (2)
Publicity (2)
316 (1)65 (1)Fashion (1)Hibridació (1)Hibridación (1)Hybridisation (1)Magazines (1)... Show moreIssue Date2018 (1)2015 (1)


UIC Barcelona
 
Contact Us | Legal notice
With collaboration of
CSUC