Show simple item record

dc.contributorArbós Bertrán, Albert
dc.contributorUniversitat Internacional de Catalunya. Departament d'Humanitats
dc.contributor.authorTintoré Espuny, Mireia
dc.date.accessioned2023-03-29T15:37:39Z
dc.date.available2023-03-29T15:37:39Z
dc.date.issued2011-04-12T18:45:37Z
dc.date.issued2010-03-08
dc.date.issued2010-01-15
dc.date.issued2010-03-03
dc.identifier9788469302996
dc.identifierhttp://www.tdx.cat/TDX-0303110-134548
dc.identifierhttp://hdl.handle.net/10803/9336
dc.identifierB.9540-2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10803/9336
dc.description.abstractEl propósito de esta investigación es determinar como se produce y se puede mejorar el aprendizaje organizativo de una universidad. Se estudiará el caso concreto de la Facultad de Educación de la Universitat Internacional de Catalunya (FEUIC). Se analiza la evolución de los estudios sobre aprendizaje organizativo a nivel empresarial y más concretamente en el campo de los establecimientos educativos. Se estudian los factores que favorecen y que dificultan el aprendizaje organizativo en las universidades. Se elabora un cuestionario para analizar el estadio de aprendizaje organizativo de la Facultad de educación de la UIC, y se relacionan propuestas de mejora del aprendizaje organizativo en la FEUIC.
dc.formatapplication/pdf
dc.formatapplication/pdf
dc.languagespa
dc.publisherUniversitat Internacional de Catalunya
dc.rightsADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.sourceTDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
dc.subjectcomunitats d'aprenentatge
dc.subjectgestió del coneixement
dc.subjectaprenentatge organitzatiu
dc.subjectaprenentatge
dc.subjectconeixement
dc.subjectDidàctica i organització escolar
dc.subject371
dc.subject378
dc.titleLas Universidades como organizaciones que aprenden. El caso de la Facultad de Educación de la Universitat Internacional de Catalunya.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesis
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint