Els estudis de públic com a eina de gestió en els museus: Estudi de cas dels museus de la Fundació Gala-Salvador Dalí de Figueres i el Museu Picasso de Barcelona
Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/10803/565735
Autor/a
Sáez Puig, Àlvar
Altres autors/es
Urbano Lorente, Judith
Crispí Cantón, Marta
Universitat Internacional de Catalunya. Departament d'Arquitectura
Data de defensa
2018-05-30T12:34:20Z2018-05-30T12:34:20Z
2017-07-19
Resum
Aquesta tesi doctoral vol demostrar la importància que tenen els estudis de públic dels museus per la gestió d’aquestes institucions culturals. En aquest sentit es proposa estudiar i analitzar la doble divisió entre públics i “no públics”, o la triple divisió entre públics captius, fidelitzats i “no públics”, així com la importància que prenen uns i altres en la posterior gestió de les entitats museístiques. És important conèixer qui ve i qui no ve, i per què es visita o no un museu. En aquesta línia també és important entendre que hi ha museus que volen fidelitzar els seus públics i altres que no, o museus que pretenen ampliar els seus públics i altres que no.
Tipus de document
Tesi
Versió publicada
Llengua
Català
Matèries i paraules clau
Estudis de públic
Museus
Gestió cultural
Museus de la Fundació Gala-Salvador Dalí
Museu Picasso de Barcelona
Museus i gestió cultural
00
06
72
Pàgines
457 p.
application/pdf
application/pdf
Publicat per
Universitat Internacional de Catalunya
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/